Las Vegas

2 oktober 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

als je denkt dat er nu niets meer fout gaat, forget it. Na een slechte nacht vanwege de ontzettende hitte, hebben we de camper teruggebracht naar de verhuurder. Tot zover goed. Ze hebben een taxi voor ons gebeld en gezegd dat we veel bagage hebben, komt er na 20 minuten een taxi, de chauffeur schudden met zijn hoofd, dat gaat dus niet lukken, hij velt wel voor een van. Weer een half uur wachten. Oke wij naar het hotel wat we geboekt hadden, zegt de dame aan de receptie dat we te vroeg zijn, de kamer is pas om drie uur klaar. Geen probleem gaan we wel wat in de omgeving lopen en lunchen, koffers blijven in het hotel. Om half twee zijn we het zat en gaan we terug naar het hotel, hoort Ed toevallig onze naam vallen. Wat blijkt: bookings, waar we onze kamer gereserveerd hebben, heeft ons getracht te bereiken want de kamer is niet beschikbaar ivm renovatie. Door de manager wordt druk heen en weer gebeld met booking, maar het was allemaal moelijk omdat we een suite met 2 slaapkamers geboekt hadden. Toen wij zeiden dat we ook genoegen namen met 2 aparte kamers, was het probleem snel opgelost en kregen we 2 studio's, prachtig met keuken en woongedeelte. Dus nu hopen we maar dat met terugvlucht niks mis gaat, en als we moeten staan op een EasyJet vlucht: afhalers: dan komen we een dag later :)

1. Debbie Simons:
    3 oktober 2015
    Haha nou jullie maken het inderdaad allemaal mee! Het afhaal team staat paraat hoor! Goede vluchten alvast en geniet nog van de laatste dag!

Xxx
  2. Wim en Marianne:
    3 oktober 2015
    Nu maar denken, eind goed alles goed.
    Een goede vlucht en wel thuis.

Groeten Wim en Marianne.
  3. Tante Ria +Wil:
    3 oktober 2015
    wat een toestand, ik gun jullie echt wel een fijn vakantie maar ik vind het fijn als jullie weer op Schiphol zijn. fijne vlucht naar huis
    kus van ons en bedankt voor al jullie verhalen
  4. Ans en Peter Diemers:
    3 oktober 2015
    Tsjonge jonge jullie maken nog eens wat mee zeg. Van hieruit wensen we jullie een veilige en ontspannen terugreis toe. Groetjes Ans en Peter.
  5. Ans en Martin:
    3 oktober 2015
    Na wat gedoe in elk geval in elk geval een goeie thuisreis