Las Vegas

1 oktober 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

vanochtend weer richting Las Vegas gereden, onderweg gestopt bij de Hooverdam. Eerst werd de hele camper gecontroleerd binnen en buiten en toen mochten we over de dam. Snel wat foto's gemaakt en weer verder, want het is 36 graden en dan wil je niet in de zon lopen. We zouden vanmiddag gaan shoppen in de outlet, en dat hebben we dan ook gedaan. Mooie dingen gekocht. Nu op de camping in Las Vegas, we hebben nog even gegokt om te proberen ons shopgeld terug te winnen, maar helaas....Vanavond camper opruimen en morgen inleveren en nog een dag en nacht in een hotel relaxen van deze mooie reis.

1. Gerda Westland:
    2 oktober 2015
    Jullie hebben een fantastische reis gemaakt.
    Goeie terugreis.
  2. Mirjan en geert:
    2 oktober 2015
    Wat een fantastische reis..jullie zijn ogen en oren tekort gekomen.goede terugreis. Niet teveel vergokken in las vegas( je wint toch nooit)wij zitten in turkye...nog even genieten van de zo'n. Tot gauw
  3. Arma en goos:
    we hebben genoten van jullie mooie verhalen en foto s