Route 66

30 september 2015 - Kingman, Arizona, Verenigde Staten

Bijna aan het einde van onze fantastische rondreis. Vanochtend vertrokken richting Kingman, bij Seligman van de highway af en naar route 66. Seligman is de geboorteplaats van Route 66 zegt men en alles in dorpje ademt route 66. Natuurlijk wat souvenirs gekocht voor thuis en de nodige foto's gemaakt. Hierna verder naar  Kingman voor onze campground. Lekker in het zwembad gelegen en een pizzaatje in de oven en verder niets meer doen op deze warme avond.

1. Conny:
    1 oktober 2015
    Wat hebben jullie een fantastische reis!
    Geniet van de laatste daagjes!
  2. Ans en Peter Diemers:
    1 oktober 2015
    Jullie hebben t getroffen met zulk heerlijk weer, soms misschien iets te warm, maar alles beter dan regen. Heel leuk jullie zo gevolgd te hebben. Geniet er nog even van!
  3. Mariska:
    1 oktober 2015
    Genoten van jullie (herkenbare) reisverhalen. Fijne laatste dagen nog van de vakantie.
  4. Wim en Marianne:
    1 oktober 2015
    Helaas gaat jullie avontuurlijke reis nu ten einde.
    Wij wensen jullie een goede terugreis en rust tijdens de
    vlucht alvast een beetje uit,want er zal door jullie veel
    te vertellen zijn.
    groetjes Wim en Marianne
  5. Wil:
    1 oktober 2015
    prachtige reis hebben jullie gehad,nu straks thuis nagenieten van alle mooie foto's.Nog even en het zit er al weer op.Een goede vlucht en tot gauw.
  6. Tante Ria +Wil:
    1 oktober 2015
    ja nu zijn jullie bijna aan het einde van da vakantie
    ik zal jullie verhalen missen lieve groetjes
  7. Willy en John:
    1 oktober 2015
    Helaas,bijna een einde aan deze fantastische reis, wat zullen jullie veel te vertellen hebben.we wensen natuurlijk een hele fijne reis terug en we spreken elkaar weer in The Netherlands.
    Geniet nog even.