Grand Canyon

28 september 2015 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

Weer verder vandaag naar de Grand Canyon, maar niet voordat we een onderdeel van de camper hebben gekocht wat we ergens verloren zijn. Voor 4 dollar waren we weer klaar, we hebben de monteur bij ons niet waar? Bij het eerste viewpoint van de Grand Canyon natuurlijk gestopt voor dat eerste WOW gevoel. Overweldigend, zo erg dat je er tranen van in je ogen krijgt. Nog een paar maal gestopt natuurlijk. Opeens ook nog een hert met meerdere hindes langs de weg, we konden niet echt parkeren, dus Nicolien en Ed de camper uit en Cees en ik zouden even gaan draaien. Rijden we ons natuurlijk even vast op een bospad, maar dankzij de goede rijkunst van Cees zijn we weer op de weg gekomen. De 2 fotografen dachten dat we ze vergeten waren. Maar goed, verder naar de campground en bij zonsondergang naar de canyon gereden om mooie foto's te maken. Terug naar de campground voor de barbecue en morgen de hele dag naar de Grand Canyon