Antelope Canyon

27 september 2015 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vanochtend na het ontbijt maar wat door de omgeving gereden, daarna een broodje gehaald en lekker bij de camper opgegeten, daarna uitgerust en ons klaargemaakt voor de trip naar de Antelope Canyon. We werden bij de campground opgehaald met een open truck en na een offroad trip van een kwartier kwamen we aan bij de canyon. Wat een ervaring, geweldig om te zien, alleen jammer dat het al snel donker werd en we niet zoveel foto's hebben kunnen maken, maar er zitten wel een mooie bij. Daarna weer terug en als toetje ook nog de maansverduistering gezien. Een pizza in de oven en nog genieten van de zwoele avond.

1. Willy en John:
    28 september 2015
    Hay,klinkt allemaal goed,en dat onverwachte,ja,kan natuurlijk ook wel spannend zijn,nog heel veel plezier.
  2. Conny:
    Nog steeds genieten om het allemaal te lezen en jullie zo te volgen! Bedankt.
  3. Tante Ria +Wil:
    28 september 2015
    jullie hebben het weer mooi gehad , kun je het nog allemaal in je hoofd plaatsen, als je thuis ben mag je nog wel een week vakantie nemen liefs van ons
  4. Wim en Marianne:
    Mooi om te lezen, dat het jullie goed gaat , zo ver weg.
    Marja, wij genieten ook van je mooie verhalen.
    Genieten jullie nog maar volop deze week.