De heenreis en eerste dag

13 september 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

12 september 2015
Eindelijk is het dan zover, we zijn vertrokken naar de VS. Het was nog even spannend of we de aansluiting in London zouden halen, maar alles kwam goed en om 19.00 uur plaatselijke tijd geland in Las Vegas. Eenmaal in het hotel, na een lekkere douche, meteen naar bed en lekker onrustig geslapen. Natuurlijk erg vroeg wakker voor de zondag, maar het tijdsverschil zit ook in ons lichaam. Om 8.00 uur liepen we al op "de Strip" in de bloedhitte. 's Middags maar even een uurtje uitgerust om daarna weer de rest van de immense hotels te bekijken en toch maar vroeg het bed in te duiken.

1. Conny:
    14 september 2015
    Leuk om zo vanaf he begin mee te kunnen lezen!
    Erg fijne tijd gewenst!!
  2. Ans en Peter Diemers:
    14 september 2015
    Heel fijn dat jullie een voorspoedige reis gehad hebben en veilig aangekomen zijn op jullie eerste bestemming.
    Natuurlijk is het eerst even omschakelen, maar ook wel een beetje bekend voor jou en Ed. Heel veel plezier verder voor jullie alle vier!
  3. Andre:
    14 september 2015
    Hallo Ed en Marja geniet ervan en ik volg je reisverhaal
    gr andre en trijnie
  4. Mariska:
    14 september 2015
    Mooi dat jullie er zijn, een hele fijne vakantie!!
  5. Tante Ria +Wil:
    14 september 2015
    leuk om te horen dat alles goed is gegaan,kijk uit naar het volgend verslag. dikke kus voor alle 4
  6. Mirjan en geert:
    14 september 2015
    Goed te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad. Even wat slaap inhalen en lekker genieten. Veel plezier van ons uit Haarsteeg.
  7. Wim en Marianne:
    14 september 2015
    Fijn dat de heenreis goed verlopen is. Veel vakantieplezier en bedankt voor de wenskaart.
    groeten aan allen.
  8. Willy en John:
    Hallo allemaal,
    Leuk om te horen dat het goed gegaan is.
    Maak en post veel foto's, kunnen we kijken of wij ook die kant op gaan.
    Laat vooral de camper eens zien!
    Veel plezier toegewenst van ons.
  9. Jolanda sterkenburg:
    15 september 2015
    En? Wat gewonnen in Las Vegas?
    ben benieuwd naar foto, s van de camper
    veel plezier