Sequoia

16 september 2015 - Coalinga, California, Verenigde Staten

Weer vroeg uit de veren, maar ja dat tijdsverschil hè. Nu op pad naar Sequoia NP. De bedoeling was om door het park te rijden van zuid naar noord en dan de grote bomen te zien, maar: het eerste obstakel was dat onze camper te lang was voor deze weg zagen we toen we een half uur onderweg waren. En het tweede obstakel waren de bosbranden, waardoor de weg verder afgesloten was. Dus bij een parkeerplaats maar gestopt en even een stukje gelopen. En wat stond daar op 40 meter afstand: een bruine beer! (En wie het niet gelooft, kijkt maar bij de foto's). Hierna weer terug en richting de kust en maar een RV park gezocht voor een rustig middagje.

1. Astrid:
    17 september 2015
    zo kan wel zien dat jullie je vermaken wat een mooie beer kijk maar uit dat hij jullie niet ruikt ( anders gouw in die bungalow van jullie vluchten} nog heel veel plezier wij blijven volgen op afstand
  2. Wim en Marianne:
    17 september 2015
    Wat een camper! Geen wonder, dat die zoveel dorst heeft.
    Wees voorzichtig met barbequen, want beren lusten wel wat!
    Wij kijken uit naar het volgende verhaal.
    Veel plezier voor jullie viertjes.
    groetjes Wim en Marianne.
  3. Ans en Peter Diemers:
    17 september 2015
    Wat een belevenis met die beren en dat maak je waarschijnlijk eerder mee, nu je met een camper reist. Wel jammer dat jullie het park niet verder in konden, maar inderdaad zijn er nog veel bosbranden, dus maar beter van niet en op naar de kust!
  4. Tante Ria +Wil:
    17 september 2015
    hallo wat een verhaal weer met de beer doe a.u.b. voorzichtig
    ja de tijd dat zal moeilijk zijn, hier alles oké. Linda belt mij regenmatig op. doe ik dit wel goed, krijgen jullie mijn schrijven wel? dikke kus
  5. Arma en goos:
    17 september 2015
    nog maar een paar dagen weg en al van alles meegemaakt
    geweldig
    kijken uit naar het volgende verhaal
    lieve gr. Arma en Goos
  6. Brit Lemmers:
    17 september 2015
    Wow wat gaaf zeg!! Ik dacht dat jullie dit weekend pas gingen... Anders had ik nog even gebeld... Heel veel plezier en GENIET!!! X