Zion

24 september 2015 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Niets gaat zoals het zou moeten gaan. Vanochtend vertrokken richting Zion, een mooie rit, met als toetje ineens een bord "snow canyon/valley ". Wij maar even die weg ingeslagen en staan daar ineens in een natuurgeweld wat op geen ene kaart te vinden is. Daarna weer verder richting Zion. Zien we in Hurricane ineens een Harley Davidson shop, natuurlijk even stoppen voor Nicolien onze motormuis. Ze heeft daar wel een mooie uitgezocht, kon alleen niet verscheept worden naar Nederland :) . Aangekomen op onze camping in Zion, horen we dat we morgen niet door Zion kunnen rijden omdat daar gisteren een gigantisch rotsblok naar beneden is gekomen en de weg geblokkeerd is. Dus Zion gaat ook niet door voor ons en moeten we weer een andere route zoeken. Maar goed, we zijn vroeg en gaan nog even lekker zwemmen, maar niet voordat we de was in de wasmachine hebben gedaan. Na lang wachten eindelijk een machine vrij, maar na een half uur ga ik kijken, error en een kletsnatte was. Een vriendelijke Amerikaan gaat voor me naar de receptie en krijgt weer 2 dollar om de machine opnieuw te starten. Wij na een half uur weer kijken, weer hetzelfde verhaal. Dus komt de manager weer kijken en krijgen we weer 2 dollar voor een andere machine. Dus als de was nou nog niet schoon is. Maar goed zo beleven we wel iedere dag weer een ander avontuur en zullen we zien waar de dag van morgen ons brengt.

1. Debbie Simons:
    25 september 2015
    Het zit jullie inderdaad niet mee zeg! Maar ja, het is daardoor ook zeker niet saai en zo te lezen en horen hebben jullie veel schik met elkaar! Veel plezier nog!

XXX