nieuwe camper

22 september 2015 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Vanochtend tijdens het ontbijt een telefoontje van de camperverhuurder. Men maakte een camper klaar in Los Angeles, die dan naar Bishop zou komen, wij zouden onder tussen door een truck opgehaald worden en ook naar Bishop vervoerd worden. Dat is dus ongeveer 85 km. Daar zou gekeken worden of de camper vlug te maken was en anders moesten we alles omladen naar de nieuwe camper. Wij akkoord. Een half uurtje later weer telefoon: de truck kon ons niet ophalen want dat was niet meer te regelen en in plaats hiervan moesten we wachten tot de nieuwe camper arriveerde, die uit Los Angeles moest komen wat dus zo'n  7 to 8 uurtjes duurt. Ook goed, voor ons een extra rustdag, natuurlijk moesten we ook nog een extra overnachting regelen, maar dat was al geregeld en betaald door de verhuurder. Goede service. Dan maar wat wandelen en rusten. Trouwens gisteravond ook nog Tenzing travel gebeld in Nederland waar de camper geboekt hebben en het probleem voorgelegd. Die konden op dat moment ook niet veel doen omdat het daar midden in de nacht was, maar hebben wel contact gelegd met de camperverhuurder hier in Amerika en ze belden vanochtend nog of het probleem al opgelost was. Maar eindelijk om 18.00 uur kwam de nieuwe camper, Wij snel alles overladen en de mannen nog eventuele schade's bekijken. Het was een nieuwer model dus alles moet weer een andere plek krijgen, maar om kwart voor acht lag het meeste weer op z'n plek. Toen maar naar het dorp gelopen om een hapje te eten, moest natuurlijk ook nog. Vroeg naar bed en morgen bijtijds weer op, want we willen er een lange rit van maken.

1. Wim en Marianne:
    23 september 2015
    Gelukkig dat het probleem toch snel verholpen is.
    En na die rustdag weer lekker verder reizen.
    En wij kijken uit naar het volgende verhaal van jullie.
    Groetjes voor julie vieren.
    Wim en Marianne.
  2. Jolanda sterkenburg:
    23 september 2015
    Gelukkig alles weer opgelost.
    ook wel lekker een extra dagje rust kus van ons