Tioga pas

21 september 2015 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg wakker en lekker buiten ontbeten. Net alles opgeruimd komt er een meute kalkoenen langs, links en rechts van de camper hun weg zoekend. Het is dat we niet zo'n grote vriezer hebben, anders...... Nadat alles weer ingepakt is, op weg om de tioga pas te rijden, hoogste punt 2700 meter. Prachtige afwisselende natuur. Leuke foto's gemaakt van een marmot die langs de weg zat. Verderop geluncht aan een meer en met de pootjes in het water natuurlijk, ijskoud maar wel lekker bij 30 Gr. Bij het afdalen van de pas gaat er ineens een lampje branden en daarna nog een. Gelukkig zijn we op 4 km. Afstand van de camping. Een plekje gezocht en Ed meteen bellen naar de verhuurder. Moest die naar een tankstation in het dorp en vragen of daar iemand in staat was om te helpen. Helaas, dan maar weer bellen met de verhuurder, veel heen en weer gepraat maar nog steeds geen oplossing. Morgen maar weer bellen en afwachten wat er gaat gebeuren. Wordt vervolgd......

1. Astrid:
    22 september 2015
    mooi daar en lekker warm
  2. Ans en Peter Diemers:
    22 september 2015
    Jeetje, dat wil je echt niet hebben al die rode lampjes, ben benieuwd hoe dit afloopt, in die tussentijd maar genieten van de rust toch!
  3. Tante Ria +Wil:
    22 september 2015
    Hallo hoe is het nu met de rode lampjes ?is er wat stuk?
    weet onze chauffeur niet wat het is hopen dat het vlug weer verholpen is lieve groetjes
  4. Mirjan en geert:
    22 september 2015
    zijn het oranje lampjes.....doorrijden. Zijn het rode lampen dan meteen stoppen.Aldus Geert. Maar jullie hebben zelf een monteur bij je.....(of heeft Kees echt vakantie).
    Ondertussen lekker blijven genieten.
    De foto's zijn prachtig net als de verhalen, zo blijven we lekker op de hoogte van jullie belevenissen.

Groeten van ons en onze Kwiebus.