Yosemite

20 september 2015 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Vanochtend met de bus naar yosemite, een rit van 1 ½ uur erg mooi. Bij aankomst in yosemite village naar de droge waterval gewandeld en een hapje gegeten, maar het was 33 Gr. Dus een lange wandeling zat er niet. Dan maar de bus van half 4 terugnemen. Zitten we lekker op een bankje te wachten krijgt Ed ineens zin in een ijsje. dus hij samen met Nicolien naar de deli voor een ijs. Maar beide lichthoofden hebben allebei geen geld bij zich, dus Nicolien komt in de hitte teruggerend met ijs voor Cees en mij en rent weer terug met het geld. Ed komt er weer rustig achteraan gesukkeld. De bus komt eraan en lekker relaxt terug naar het park. Morgen weer verder op route

1. Debbie:
    21 september 2015
    Zo ik ben ook weer bij met jullie verhalen! Veel plezier nog en geniet er van! Voor je het weet is het weer voorbij (kan het weten he;-)) XXX
  2. Tante Ria +Wil:
    21 september 2015
    wat een sukkels zonder geld kom je nergens
    en dan nog moet je hard lopen anders smelt het ijs maar alles komt weer op zijn pootjes terecht .hier alles goed kijk uit naar het volgende verhaal kus
  3. Ans en Peter Diemers:
    21 september 2015
    Zo te lezen, genieten jullie volop, zowel van de omgeving als van het lekkere eten. Fijn dat Debbie ook weer veilig thuis is en vlg haar reisverhalen ook echt genoten heeft.Jullie nog een fijne voortzetting van jullie reis!